כבוד לתלמידי ביה"ס 'נועם בנים טבריה', שחתמו בהצלחה רבה שנת פעילות מלאת חוויות, למידה ועשייה למען הטבע, במסגרת הפרויקט החינוכי 'הולכים על נקי – זו הכינרת שלנו' ביוזמת מח' חינוך, קהילה והסברה באיגוד ערים כינרת.
צוות בית הספר הביע את הערכתו לפרויקט בפני מדריכת האיגוד ענת חזן שהובילה את הפעילות: "הפרויקט תרם רבות לחיזוק וטיפוח העיר טבריה, למורשת ולכינרת האהובה על כולנו וכמובן על האחריות של כולנו לשמירה עליה".
פרויקט 'הולכים על נקי – זו הכינרת שלנו!' , נערך השנה בהשתתפות מעל 1,200 תלמידי כיתות ד', ב-17 בתי ספר ביישובי סובב כינרת, וב-3 בתי ספר נוספים בגולן בשיתוף רשות הטבע והגנים. הפרויקט כולל מפגשים בכיתות ובשטח, במהלכם המדריכים מעבירים שיעורים מגוונים על הכינרת בנושאי אקולוגיה, בוטניקה, גיאולוגיה והיסטוריה, לצד הפעלות ומשחקים, וכן טיולי היכרות ועשייה במקטעים שונים ב'שביל סובב כינרת'
