מנכ"ל איגוד ערים כינרת יוסף בן יוסף, אירח את יחידת התצפיתנים של מחוז צפון במשטרת ישראל, בראשות סנ״צ חיים תמם מפקד משל״ט צפון, ורפ״ק בוטרוס עטללה מפקד מצודת צפון וצוותם. במהלך הביקור העניק סנ״צ תמם תעודת הוקרה למחלקת הפיקוח והאכיפה באיגוד ערים כינרת, כהערכה על שיתוף הפעולה ההדוק בין שני הגופים, לשמירה על ביטחון הנופשים בחופים. מנהל יחידת הפיקוח והאכיפה באיגוד ערים כינרת אריק טל העביר סקירה על אחריות ופעילות האיגוד בדגש על "כינרת בטוחה", פרויקט משותף של איגוד ערים כינרת, המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל, המאפשר שימוש מושכל באמצעים טכנולוגיים בכדי להבטיח ביעילות מרבית את שלומם של הנופשים הפוקדים את חופי הכינרת, כמו גם את שלמותה של הסביבה הפיזית, החשופה לאיומי ונדליזם. הפרויקט כולל הצבת מאות מצלמות אבטחה בחניוני הנופש של האיגוד לרבות מוקדי שליטה משניים בחופים, וכן חדר שליטה ובקרה ראשי במשרדי האיגוד המקושר למשל״ט המשטרתי במחוז הצפוני.
