לקראת אתגרי חודשי הקיץ בחופי הכינרת, נפגש מטה איגוד ערים כינרת בראשות המנכ"ל יוסף בן יוסף, עם מפקד משטרת טבריה סנ"צ תמיר ארד ואנשי המטה של התחנה.
בישיבה ברך מנכ"ל איגוד ערים כינרת בן יוסף את המת"ח תמיר ארד וצוותו ואת שוטרי השיטור הימי, על שיתוף הפעולה הפורה לאורך כל השנה.
בישיבה הועלה נושא האלימות והוונדליזם בחופים, בעיקר בחודשי הקיץ בהם החופים מלאים במבלים רבים ובני נוער אשר יוצאים לחופש הגדול.
בנוסף הדיון התמקד באמצעים ובאכיפה הקיימים ברשות הגופים למיגור האלימות והוונדליזם ושיתוף הפעולה בין הגופים.
כמו כן, דנו המשתתפים באכיפת התקנות החדשות שנכנסו לתוקפן הקיץ- מתן כתב אישום למשיט כלי שייט בטווח של מתחת למאה מטרים מחוף הרחצה המסכנים את בטחון הרוחצים, וכן- מתן קנס וכתב אישום בנהיגת כלי שייט בשכרות.
מנכ"ל האיגוד ומת"ח טבריה הסכימו על גיבוי של מפקחי האיגוד בכוח משטרתי ככל שיידרש בשגרה ובאכיפה ממוקדת במהלך חודשי הקיץ, בכדי להתגבר על מכלול האתגרים, לטובת ביטחון הנופשים.
בסיום הישיבה ערכו המשתתפים ביקור בחדר הבקרה המתקדם "כינרת בטוחה", שאליו מחוברות 170 מצלמות אבטחה המותקנות בכלל חופי האיגוד, אליהן יתווספו בקרוב עוד 50 מצלמות אבטחה נוספות, במימון המשרד לביטחון לאומי.
השתתפו מטעם משטרת טבריה: יחיאל גבאי – סמת"ח, זאהי פארס – קצין אג"מ, רונן סויסה – רכז נקודת האגם, יובל אברהם – חניכה בקורס קציני משטרה.
מטעם מטה איגוד ערים כינרת: אריק טל מנהל יחידת הפיקוח והאכיפה, שלום רנד מהנדס, אוריה פרנקל מנהל יחידת החינוך, ההסברה וקשרי קהילה.
