הצלחה לפסטיבל כינרת לסרטי טבע ומסע שהתקיים בסוף השבוע האחרון בבית גבריאל. יוסף בן יוסף מנכ"ל איגוד ערים כינרת (שני משמאל בצילום) ועינב דואב גזברית האיגוד, הגיעו לעשות כבוד לפסטיבל הנפלא והתרבותי, בו תומך האיגוד עם עוד עשרות גופים, ולהודות למפיקים יגאל לרנר וגדי נמט, שהתעקשו לקיים את הפסטיבל למרות המצב בגבול הצפון. הפסטיבל הביא שלל סרטים חדשים מרתקים מהעולם, מופעים ופעילויות, בו השתתפו מאות מתושבי האזור ואורחים. בנוסף להקרנת הסרטים הופיעו בפסטיבל: דביר בנדק, יהודה עדר, יואב קוטנר, מינדי ארליך, סופי צדקה ועוד. כמו כן הוצגה תערוכה מצילומיו של צלםynet רועי עידן ז"ל שנרצח ע"י החמאס בביתו בעוטף ב-7.10.